Content marketing

Zbuduj pozycję i wizerunek branżowego eksperta

Czym jest content marketing?

Najprostszym wyjaśnieniem jest stwierdzenie, że content marketing to treści. W rzeczywistości jednak, jest to cała strategia marketingowa polegająca na regularnym tworzeniu oraz dystrybucji w odpowiednich kanałach, atrakcyjnych i przydatnych treści, które mają za zadanie zainteresować i przyciągnąć ściśle określoną grupę odbiorców, tak aby nakłonić ich do podjęcia działania takiego jak zakup lub wysłanie zapytania ofertowego.

Jak wdrażamy content marketing?

1

Analiza grupy docelowej


Zaczynamy od analizy problemów i wyzwań grupy potencjalnych klientów.

Gdy mamy je zidentyfikowane, sprawdzamy jak wygląda ścieżka sprzedażowa.
Na tej podstawie określamy, jaki format oraz tematyka sprawdzi się najlepiej w danej sytuacji.

2

Projekt długoterminowej strategii


Sprawdzamy Twoje obecne zasoby contentowe. Jeśli je posiadasz, staramy się je w dużej mierze dostosować do wytyczonego przez nas planu działania.

Dobrze zaprojektowana strategia content marketingowa, realizowana jest na przestrzeni minimum 3 miesięcy.

3

Przygotowanie zasobów


Po zaprojektowaniu strategii, ustalamy jakich zasobów content marketingowych nam brakuje.

Po ich identyfikacji, produkujemy odpowiednie wideo, wpisy na blogu, treści maili, oraz inne brakujące elementy.

4

Wdrożenie działań


Ostatnim elementem jest rozpoczęcie publikacji treści oraz ich dystrybucja.

Po zebraniu odpowiedniej ilości danych, analizujemy wyniki. Sprawdzamy która tematyka miała wpływ na realizację konkretnych celów oraz optymalizujemy działania w celu maksymalizacji efektów.

Korzyści z inwestowania w content marketing

01

Budujesz pozycję eksperta

Dzięki dobrze przygotowanym treściom content marketingowym, szybko zbudujesz pozycję branżowego eksperta.

02

Dajesz wartość potencjalnym klientom

Za pośrednictwem treści, dostarczasz potencjalnym klientom szczegółowych informacji, których szukają w Google i które są im potrzebne do podjęcia decyzji zakupowej.

03

Zwiększasz widoczność strony

Dobrze przygotowane treści, znacznie wpływają na pozycjonowanie Twojej strony.

Dzięki temu, podnosisz swoją pozycję w Google.

04

Ułatwiasz proces sprzedażowy

Przepuszczenie potencjalnego klienta przez lejek marketingowy sprawi, że w momencie decyzji będzie on o wiele bardziej zdecydowany na skorzystanie z Twojej oferty.

Porozmawiajmy o Twoim content marketingu

Sprawdź, jaki mamy pomysł na projekt Twojej strategii content marketingowej

Co zyskasz współpracując z nami?

Kompleksowa strategia

Przygotujemy oraz wdrożymy kompleksową strategię content marketingową, skrojoną pod Twoją firmę oraz cele biznesowe.

Wsparcie zespołu kreatywnego

Nasz dział składa się zarówno z copywriterów jak i graphic designerów. Masz pewność, że Twoje treści są najwyższej jakości. 

Zwiększenie widoczności strony

Przygotowane przez nas treści są zoptymalizowane pod kątem pozycjonowania Twojej witryny internetowej. 

Nasze technologiczne
know-how

Wiemy, jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się w realizacji konkretnych celów. 

 

Posiadamy doświadczenie w łączeniu funkcjonalności wielu programów, dzięki czemu Twój content działa jak jedna, wielka i dobrze naoliwiona maszyna. 

Raport i analiza

Regularnie przygotowujemy i dostarczamy Ci raporty z wdrożenia strategii content marketingowej. 

 

Wiemy, że często są one trudne do samodzielnego zrozumienia, więc omawiamy je razem z Tobą i wszystko tłumaczymy. 

Regularny kontakt i nowe inicjatywy

Z nami nie zostaniesz sam. Czuwamy nad tym, aby Twój marketing przynosił coraz to lepsze wyniki. 

Skontaktuj się z nami

Porozmawiajmy o skutecznym marketingu Twojej firmy

Wypełnij formularz i skorzystaj z darmowej konsultacji, po której przygotujemy dla Ciebie zarys strategii marketingowej.