Dotrzyj natychmiastowo

do swoich klientów

Dlaczego warto wdrożyć z nami kampanie w sieci Google Ads?

1

Prowadzimy kampanie na Twoim koncie

2

Otrzymasz dedykowanego specjalistę

3

Tylko 1 miesiąc wypowiedzenia

4

Jesteśmy w stałym kontakcie

Dlaczego Twoja firma potrzebuje reklam w Google Ads?

01

Precyzyjne targetowanie reklam

Jedną z najważniejszych zalet kampanii reklamowych w social mediach z perspektywy Twojego biznesu, jest zaawansowany system kierowania reklam, oparty na zainteresowaniach, geolokalizacji oraz danych demograficznych.

Ponadto - reklamy można skierować do niestandardowych grup odbiorców:

- osób, które już weszły w interakcję z Twoją firmą

- grup lookalike, użytkowników o zainteresowaniach zbliżonych do Twoich obecnych lub byłych klientów

02

Wiele formatów reklamowych

Kampanie w social mediach pozwalają tworzyć reklamy w wielu formatach. Do potencjalnych klientów możemy docierać przy pomocy:

- zdjęć,
- filmów,
- zdarzeń (stories),
- formatu karuzelowego (filmy lub obrazy),
- pokazu slajdów,
- kolekcji (przedstawienie oferty),

a także wyświetlając reklamę na Messengerze.

03

Optymalizacja pod kątem celu

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, wyróżniają się dużą różnorodnością optymalizatorów.

Umożliwia to dobranie skutecznych działań dla każdego typu biznesu

04

Uzupełnienie innych działań reklamowych

Kampanie reklamowe Social Ads świetnie uzupełniają inne działania marketingowe, takie jak przykładowo reklamy w Googlu lub pozycjonowanie.

Jeśli inwestujesz w inne kanały marketingowe, social media będą świetnym uzupełnieniem Twojej strategii.

Co dla Ciebie zrealizujemy w ramach współpracy?

Wdrożenie

Pierwszym krokiem jest poznanie Twojego biznesu, oferty oraz docelowej grupy odbiorców - Twoich potencjalnych klientów.

Dzięki temu jesteśmy w stanie skutecznie wytyczyć dedykowaną strategię marketingową.

W ramach tego etapu realizujemy:

Analizę konkurencji
Research branżowy
Wytyczenie strategii marketingowej
Określenie słów kluczowych
Optymalizację witryny internetowej
Wyznaczenie współczynników sukcesu

Konfiguracja

Działamy kompleksowo. Oznacza to, że zajmujemy się przygotowaniem wszystkich niezbędnych zasobów reklamowych.

Po zaprojektowaniu strategii reklamowej, przygotowujemy konto reklamowe i wdrażamy analitykę.

Na koniec, przechodzimy do etapu konfiguracji reklam.

W ramach tego etapu realizujemy:

Konfigurację Konta Reklamowego
Wdrożenie Analityki
Konfiguracja i wdrożenie kampanii
Stworzenie efektywnych reklam
Codzienna optymalizacja

Raport & optymalizacja

Aby kampanie reklamowe były skuteczne i przynosiły coraz lepsze rezultaty, konieczna jest ich stała optymalizacja.

W ramach tego etapu realizujemy:

Testowanie różnych reklam
Optymalizacja stawek i dostosowanie budżetu
Testowanie strategii optymalizacji kampanii
Regularne raportowanie wyników oraz konsultowanie nowych inicjatyw

cele kampanii

Jaki cel kampanii wybrać?

W ekosystemie reklamowym Googla liczba kampanii może przyprawić o mały zawrót głowy. Jednak kluczem do sukcesu, jest wybór właściwej kampanii dostosowany do oczekiwanych rezultatów. 

 

Zapoznaj się z rodzajami kampanii Google Ads.

Kampanie w sieci wyszukiwania charakteryzują się wysoką skutecznością. Wyświetlają się w formie reklam tekstowych, ale mogą przybierać różne formy w zależności od ich konfiguracji. 

 

Na wyświetlanie reklamy wpływają elementy takie jak: 

 

  • Metoda optymalizacji stawek
  • Wybór słów kluczowych 
  • Wybrane rozszerzenia
  • Określenie stawek 
  • Lokalizacja
Należy jednak pamiętać o tym, że włączenie kampanii to jedynie pierwszy krok. Kluczowa jest jej odpowiednia optymalizacja, aby cały czas podnosić efektywność. 

Wykorzystując kampanie w sieci reklamowej, docieramy do odbiorców korzystających z największych stron internetowych. 

 

W targetowaniu tej kampanii charakterystyczne jest to, że nie wybieramy słów kluczowych. Zasięg budujemy w oparciu o strony docelowe, które możemy wybierać lub wykluczać, budżet oraz dostosowanie częstotliwości wyświetlania reklam. 

 

Wybierając sieć reklamową, możemy wykorzystać reklamy tekstowe, graficzne, animowane oraz mix tekstowych i graficznych – reklamy elastyczne. 

Kampania produktowa dedykowana jest sklepom internetowym. Charakteryzuje się wyświetlaniem produktów zaimportowanych z feedu produktowego na górze wyników wyszukiwania wraz z informacjami o produkcie takimi jak nazwa, cena czy też brand sklepu. 

 

Ten rodzaj kampanii jest bardzo skuteczny, ponieważ znacznie skraca proces zakupowy klienta i prowadzi go bezpośrednio z reklamy do wyszukiwanego obecnie produktu. 

Kampanie video w ekspresowym tempie zyskują na popularności. Pozwalają na wyświetlanie reklam m.in. w obszarze YouTube’a oraz sieci reklamowej Googl’a.

 

Reklama tekstowa lub w sieci wyszukiwania, skierowana do osób, które weszły już w interakcję z Twoją firmą. Jej dodatkowym atutem jest możliwość segmentacji odbiorców na konkretne grupy, na podstawie chociażby konkretnych działań podjętych w witrynie. 

 

Kampanie z reguły są bardzo skuteczne, z uwagi na to że docieramy do osób już znających nasz produkt lub usługę oraz będących blisko podjęcia decyzji zakupowej.  

Masz 15 minut? Porozmawiajmy!

Umów się na konsultacje i odbierz bezpłatny projekt kampanii w social mediach.

Trzymamy rękę na pulsie

Realizując kampanie reklamowe, dbamy o ich odpowiednią optymalizację zgodnie z najnowszymi możliwościami i sprawdzonymi rozwiązaniami.  

 

Analizujemy dane, które dostarczają prowadzone kampanie. Skupiamy się na parametrach, decydujących o skuteczności prowadzonych działań i na bieżąco dostosowujemy konfigurację pod kątem efektywności.

 

 

Testujemy różne formaty reklamowe, kreacje, komunikaty, grupy odbiorców, cele optymalizacji a nawet sposoby stawkowania budżetu i wykorzystywane przez odbiorców urządzenia, aby wybrać jak najskuteczniejsze warianty. 

Co zyskasz współpracując z nami?

Dedykowana strategia

Otrzymasz rozbudowaną strategię marketingową skrojoną pod Social Media Twojego biznesu. 


Znajdą się w niej m. in.: wytyczne, zalecenia, charakterystyka komunikacji. 

Indywidualny opiekun

Wiemy jak ważne jest indywidualne podejście do klienta. 


Dlatego też Twoim projektem zajmie się dedykowany specjalista, który poświęci Ci tyle czasu, ile będziesz potrzebować. 

Przypisany grafik i copywriter

W Social Mediach ogromną rolę odgrywa warstwa wizualna oraz treść. 


Zadba o to oddelegowany do Twojego projektu kreatywny grafik oraz copywriter. 

Fotograf i filmowiec co miesiąc

Nie lubimy korzystać ze stockowych zdjęć, a klienci nie zawsze mają czas i możliwość dosłania nam swoich materiałów. 


O oprawę zdjęciową i filmową zadba nasz fotograf, który regularnie pojawi się u Ciebie w firmie i przygotuje materiały. 

Współdzielony panel statystyk LIVE

Lubisz wiedzieć co się dzieje w Twojej firmie? Przygotujemy dla Ciebie współdzielony panel statystyk, który odświeża dane co… 2 minuty! 

Dzięki temu będziesz cały czas na bieżąco i nic Cię nie ominie. 

Specjalista od reklam płatnych

Nawet najlepiej przygotowane treści, wymagają z reguły wsparcia kampanii reklamowych. 


Jako agencja słynąca z holistycznego podejścia, nie moglibyśmy pominąć tej kwestii! 

Jak nasi klienci oceniają efekty?

Nie musisz wierzyć nam na słowo, zaufaj opiniom o współpracy!

Już po 2 miesiącach współpracy nasze zasięgi wystrzeliły w górę. Dobrze dostosowana komunikacja, kreatywne podejście i terminowość spowodowały wzrost liczby obserwujących o 140%.
Marcin Bąk
Luna dream
Byłem pozytywnie zaskoczony tempem prac jakie narzucił zespół AIDA. Po 4 miesiącach współpracy, Facebook generuje ponad 60% przychodu w naszej firmie.
Paweł Brejżek
BPG Polska audyt

Zamów bezpłatną propozycję kampanii Google Ads

Jesteś ciekawy, jak będzie wyglądać zaprojektowana przez nas kampania? 

Zamów darmową propozycję i przekonaj się. 

Często zadawane pytania

Największą zaletą jest wyświetlanie reklam osobom, które są już świadome swojej potrzeby i szukają produktu/usługi którą oferujesz.

 

Google Ads to system reklamowy odpowiedni dla praktycznie każdej branży i firmy. 

 

Z wyszukiwarki Googla korzysta niemalże 93% osób będących w Internecie na terenie naszego kraju.

Zaletą korzystania z systemu reklamowego Googl’a jest elastyczność budżetu. Możemy go dopasować w zależności do naszych możliwości oraz marży. 

 

Każda branża jest inna oraz charakteryzuje się innymi stawkami za pozyskane kliknięcie. Kluczem jest odpowiednie zoptymalizowanie kampanii.

Kampanie Google Ads błyskawicznie wpływają na ruch na Twojej stronie internetowej. Efekty są widoczne tak naprawdę niemalże natychmiastowo po zatwierdzeniu i uruchomieniu kampanii reklamowej.

Skontaktuj się z nami

Porozmawiajmy o skutecznym marketingu Twojej firmy

Wypełnij formularz i skorzystaj z darmowej konsultacji, po której przygotujemy dla Ciebie zarys strategii marketingowej.