Slide Background
Świadomość
Rozważanie
Decyzja
1 / 3
Etap 1 - świadomość, góra lejka
marketingowego

Grupa docelowa: szeroka grupa odbiorców, potencjalni klienci którzy jeszcze nie znają Twojej firmy ani produktu / usługi.

Cele: Zbudowanie świadomości marki. Nawiązanie pierwszego
kontaktu z potencjalnym klientem

Narzędzia: Precyzyjnie stargetowane reklamy w ekosystemie
Googla oraz Social Mediach, SEO,

KPI: Liczba wejść, koszt za wejście, koszt za kliknięcie, czas na
stronie, CPM.

Slide Background
Świadomość
Rozważanie
Decyzja
2 / 3
Etap 2 - rozważanie, środek lejka
marketingowego

Grupa docelowa: odbiorcy, którzy już weszli w interakcję z Twoją firmą.

Cele: Utrzymanie odbiorców w lejku. Zbudowanie silnej potrzeby skorzystania z produktu lub usługi, zaznaczenie przewag konkurencyjnych.

Narzędzia: Remarketing, content marketing, mailing, smsy.

KPI: CTR, liczba interakcji, koszt za interakcję, koszt za kliknięcie

Slide Background
Świadomość
Rozważanie
Decyzja
3 / 3
Etap 3 - decyzja, dół lejka
marketingowego

Grupa docelowa: odbiorcy, którzy już weszli w interakcję z
Twoją firmą.

Cele: Przeprowadzenie potencjalnego klienta ze ścieżki
marketingowej na ścieżkę zakupową. Wywołanie decyzji
zakupowej.

Narzędzia: Remarketing, content marketing, mailing, smsy.

KPI: Liczba leadów, koszt za leada, liczba transakcji, śr. wartość
transakcji, całkowita wartość transakcji.

previous arrow
next arrow
Slide Background
1 / 3
Świadomość
Rozważanie
Decyzja
Etap 1 - świadomość, góra lejka
marketingowego

Grupa docelowa: szeroka grupa odbiorców, potencjalni klienci którzy jeszcze nie znają Twojej firmy ani produktu / usługi.

Cele: Zbudowanie świadomości marki. Nawiązanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem

Narzędzia: Precyzyjnie stargetowane reklamy w ekosystemie Googla oraz Social Mediach, SEO,

KPI: Liczba wejść, koszt za wejście, koszt za kliknięcie, czas na stronie, CPM.

Slide Background
2 / 3
Świadomość
Rozważanie
Decyzja
Etap 2 - rozważanie, środek lejka
marketingowego

Grupa docelowa: odbiorcy, którzy już weszli w interakcję z Twoją firmą.

Cele: Utrzymanie odbiorców w lejku. Zbudowanie silnej potrzeby skorzystania z produktu lub usługi, zaznaczenie przewag konkurencyjnych.

Narzędzia: Remarketing, content marketing, mailing, smsy.

KPI: CTR, liczba interakcji, koszt za interakcję, koszt za kliknięcie

Slide Background
3 / 3
Świadomość
Rozważanie
Decyzja
Etap 3 - decyzja, dół lejka
marketingowego

Grupa docelowa: odbiorcy, którzy już weszli w interakcję z Twoją firmą.

Grupa docelowa: odbiorcy, którzy już weszli w interakcję z Twoją firmą.

Narzędzia: Remarketing, content marketing, mailing, smsy.

KPI: Liczba leadów, koszt za leada, liczba transakcji, śr. wartość transakcji, całkowita wartość transakcji.

previous arrow
next arrow

Prowadzenie Social Media

Jak prowadzimy profile w Social Mediach?

Aby prowadzone profile mogły osiągać założone cele, podchodzimy do nich bardzo strategicznie. 


Skupiamy się na połączeniu komunikacji w kilku kanałach marketingowych w taki sposób, aby każdy z nich odpowiadał za konkretny realizację konkretnego celu w całym lejku marketingowym.

Duży nacisk kładziemy na spójność, angażowanie odbiorców oraz warstwę wizualną.


Pierwszym krokiem jest identyfikacja odpowiednich kanałów oraz analiza konkurencji. Następnie przygotowujemy rozbudowany plan publikacji treści, będący elementem większej strategii marketingowej. Dzięki temu kierujemy odpowiednie treści do precyzyjnie stargetowanych odbiorców, angażując ich w całościowy proces marketingowy.


Kolejnym krokiem jest pomiar rezultatów, raportowanie oraz optymalizacja działań.

Budujesz świadomość marki

A short description of the benefit.

Docierasz do precyzyjnie wybranych odbiorców

A short description of the benefit.

Docierasz do precyzyjnie wybranych odbiorców

A short description of the benefit.

Docierasz do precyzyjnie wybranych odbiorców

A short description of the benefit.

Przygotujemy dla Ciebie bezpłatny projekt kampanii reklamowej

Umów się na bezpłatną sesję strategiczną z naszym specjalistą i porozmawiaj o Twojej strategii

Client Testimonials

“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client Name
“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client Name
“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client Name

A Title to Turn
the Visitor Into a Lead

This is your chance to emphasize why the visitor should contact you right now.

Dlaczego lejki marketingowo - sprzedażowe są genialnym rozwiązania dla każdej firmy?

Klient każdej firmy na świecie, niezależnie od tego czy jest to jednoosbowa działalność czy potężna korporacja, ma określoną drogę, którą musi pokonać aby móc zapłacić za produkt lub usługę. Drogę tę, nazywamy ścieżką zakupową.

 

W skrócie – jest to odwzorowanie każdego punktu styku klienta z Twoją firmą, podczas których odbiera on inny komunikat, dostosowany do jego bieżącej potrzeby.

 

Odpowiednio zaprojektowany, wdrożony oraz zoptymalizowany lejek marketingowo – sprzedażowy jest rozwiązaniem które stale generuje zapytania ofertowe lub bezpośrednią sprzedaż.

Jakie lejki mają 
najwyższą skuteczność?

Oczywiście nie może też być zbyt prosto – aby lejek faktycznie działał jak należy i był rentowny, musi on być dopasowany do Twojej branży, cen, persony klienta oraz wielu innych czynników, które analizujemy podczas badania.

 

Dlatego też przeprowadzimy Cię przez cały proces wytyczania ścieżki Twojego klienta podczas personalizowanych warsztatów. Zaprojektujemy również i wdrożymy schemat powtarzalnego pozyskiwania klientów dla Twojej firmy, który wspólnie będziemy optymalizować.

 

Najskuteczniejsze lejki marketingowo – sprzedażowe, które osiągają najlepsze zwroty to:

  • Lejek strony głównej. Jego głównym celem jest generowanie szybkich zapytań ofertowych.
  • Lejek webinarowy. Za jego zadanie uznaje się budowę bazy odbiorców, edukacja potencjalnych klientów oraz szybka sprzedaż.
  • Lejek follow-upu (kontynuacji kontaktu).  Przeznaczony jest głównie dla drogich produktów premium, w przypadku których komunikacja z potencjalnym klientem musi trwać dłużej z uwagi na decyzję zakupową.
  • Lejek budowy bazy meilingowej. Skupiony jest przede wszystkim na zapełnianiu list meilingowych, do dalszej komunikacji.
  • Lejek sprzedaży aktywatorów. Pozwala generować zwrot z inwestycji w reklamę na pierwszym etapie klienta z marką, poprzez sprzedaż treści edukacyjnych.

Zastanawia Cię, która strategia sprawdzi się w Twojej firmie?

Odbierz bezpłatną sesję strategiczną

Jak pomożemy Ci
zwiększyć zysk poprzez lejki marketingowo
- sprzedażowe?

Na początku przejdziemy wspólnie przez warsztaty przedwdrożeniowe.

To właśnie dzięki nim dopasujemy typ lejka do Twoich potrzeb, przygotujemy protopersony dostoswujemy długość lejka i jego komunikację na każdym etapie.

 

Następnie zaprojektujemy pełny lejek, który wdrożymy w obszarze marketingu Twojej firmy.

 

Po krótkim okresie wdrożenia, przeanalizujemy wyniki oraz zaproponujemy Ci działania optymalizacyjne, które zmaksymalizują osiągane wyniki.

Co mówią o nas klienci?
Porozmawiajmy o skutecznym marketingu Twojej firmy

Skorzystaj z darmowej rozmowy, po której przygotujemy dla Ciebie zarys strategii, skoncentrowanej na realizacji Twoich celów firmowych.  

Wypełnij formularz lub zadzwoń do nas.

Wypełnij formularz