Dlaczego Twoja firma potrzebuje reklam w Social Mediach?
01
Jedną z najważniejszych zalet kampanii reklamowych w social mediach z perspektywy Twojego biznesu, jest zaawansowany system kierowania reklam, oparty na zainteresowaniach, geolokalizacji oraz danych demograficznych.
Ponadto - reklamy można skierować do niestandardowych grup odbiorców:
- osób, które już weszły w interakcję z Twoją firmą
- grup lookalike, użytkowników o zainteresowaniach zbliżonych do Twoich obecnych lub byłych klientów
02
Kampanie w social mediach pozwalają tworzyć reklamy w wielu formatach.
Do potencjalnych klientów możemy docierać przy pomocy:
- zdjęć,
- filmów,
- zdarzeń (stories),
- formatu karuzelowego (filmy lub obrazy),
- pokazu slajdów,
- kolekcji (przedstawienie oferty),
a także wyświetlając reklamę na Messengerze.
03
Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych, wyróżniają się dużą różnorodnością optymalizatorów.
Umożliwia to dobranie skutecznych działań dla każdego typu biznesu
04
Kampanie reklamowe Social Ads świetnie uzupełniają inne działania marketingowe, takie jak przykładowo reklamy w Googlu lub pozycjonowanie.
Jeśli inwestujesz w inne kanały marketingowe, social media będą świetnym uzupełnieniem Twojej strategii.
Podstawą do wygenerowania założonych rezultatów, jest dokładny wywiad na temat Twojego biznesu oraz analiza zaplecza marketingowego takiego jak strona www, oferta, przewagi konkurencyjne, pozycja na tle konkurencji oraz grupy docelowej.
W ramach tego etapu realizujemy:
Analizę konkurencji
Research branżowy
Optymalizacja witryny internetowej
Określenie kluczowych celów
Wytyczenie strategii marketingowej
Wyznaczenie współczynników sukcesu
Działamy kompleksowo. Oznacza to, że zajmujemy się przygotowaniem wszystkich niezbędnych zasobów reklamowych.
W ramach tego etapu realizujemy:
Konfigurację Menadżera Firmy
Wdrożenie Menadżera Reklam
Implementacja piksela konwersji
Przygotowanie grup odbiorców
Stworzenie kreacji reklamowych
Konfiguracja i uruchomienie kampanii reklamowych
Codzienna optymalizacja
Aby kampanie reklamowe przynosiły coraz lepsze rezultaty, konieczna jest ich stała optymalizacja.
W ramach tego etapu realizujemy:
Testowanie różnych formatów reklamowych
Testowanie różnych kreacji reklamowych
Testowanie grup docelowych
Dostosowywanie budżetu reklamowego
Testowanie celów optymalizacji kampanii
Regularne raportowanie wyników oraz konsultowanie nowych inicjatyw
W trakcie projektowania kampanii na Facebooku, jednym z najbardziej istotnych elementów jest odpowiednia konfiguracja dopasowanych celów reklamowych.
To właśnie w oparciu o wybrany cel, algorytmy reklamowe podejmują decyzje, komu wyświetli się Twoja reklama. Wpływają na to między innymi historyczne zachowania odbiorców.
Dzięki odpowiedniej konfiguracji celów, maksymalizujemy szanse na osiągnięcie oczekiwanych rezultatów.
Czym różnią się poszczególne cele kampanii?
Cel konwersje, sprawdzi się idealnie jeśli zależy Ci na zainteresowaniu odbiorców Twoją ofertą lub chcesz przesunąć ich w dół procesu zakupowego.
W przypadku optymalizacji pod kątem tego celu reklamowego, skupiamy się na dotarciu do dobrze stargetowanej grupy odbiorców i zachęceniu ich do odwiedzin strony internetowej oraz dokonaniu na niej oczekiwanej przez nas czynności.
Kampanie, które możemy realizować w ramach tego celu to przede wszystkim:
Jeśli zależy Ci na zainteresowaniu nowych odbiorców Twoją ofertą, świetnie sprawdzi się cel o nazwie rozważenie zakupu.
Podczas realizacji tego typu kampanii, skupiamy się na dotarciu z odpowiednim komunikatem do precyzyjnie stargetowanej grupy potencjalnych klientów. Zachęcamy ich do odwiedzenie Twojej witryny internetowej oraz poznania produktów lub usług.
Kampanie, które umożliwiają realizację tego celu, mogą wykorzystywać następujące metody optymalizacji:
Kampanie ukierunkowane na budowę rozpoznawalności marki są świetnym wsparciem dla innych działań marketingowych.
Jeśli zależy Ci na zwiększenia zasięgu i zbudowaniu świadomości swojej firmy, te cele optymalizacji sprawdzą się idealnie.
Kampanie, które możemy realizować za pośrednictwem tego celu to:
Umów się na konsultacje i odbierz bezpłatny projekt kampanii w social mediach.
Realizując kampanie reklamowe, dbamy o ich odpowiednią optymalizację zgodnie z najnowszymi możliwościami i sprawdzonymi rozwiązaniami.
Analizujemy dane, które dostarczają prowadzone kampanie. Skupiamy się na parametrach, decydujących o skuteczności prowadzonych działań i na bieżąco dostosowujemy konfigurację pod kątem efektywności.
Testujemy różne formaty reklamowe, kreacje, komunikaty, grupy odbiorców, cele optymalizacji a nawet sposoby stawkowania budżetu i wykorzystywane przez odbiorców urządzenia, aby wybrać jak najskuteczniejsze warianty.
Otrzymasz rozbudowaną strategię marketingową skrojoną pod Social Media Twojego biznesu.
Znajdą się w niej m. in.: wytyczne, zalecenia, charakterystyka komunikacji.
Wiemy jak ważne jest indywidualne podejście do klienta.
Dlatego też Twoim projektem zajmie się dedykowany specjalista, który poświęci Ci tyle czasu, ile będziesz potrzebować.
W Social Mediach ogromną rolę odgrywa warstwa wizualna oraz treść.
Zadba o to oddelegowany do Twojego projektu kreatywny grafik oraz copywriter.
Nie lubimy korzystać ze stockowych zdjęć, a klienci nie zawsze mają czas i możliwość dosłania nam swoich materiałów.
O oprawę zdjęciową i filmową zadba nasz fotograf, który regularnie pojawi się u Ciebie w firmie i przygotuje materiały.
Lubisz wiedzieć co się dzieje w Twojej firmie? Przygotujemy dla Ciebie współdzielony panel statystyk, który odświeża dane co… 2 minuty!
Dzięki temu będziesz cały czas na bieżąco i nic Cię nie ominie.
Nawet najlepiej przygotowane treści, wymagają z reguły wsparcia kampanii reklamowych.
Jako agencja słynąca z holistycznego podejścia, nie moglibyśmy pominąć tej kwestii!
Nie musisz wierzyć nam na słowo, zaufaj opiniom o współpracy!
Jesteś ciekawy, jak mogą wyglądać Twoje firmowe profile społecznościowe?
Zamów darmową wizualizację i przekonaj się.
Na ten moment największą popularnością cieszą się kreacje graficzne. Coraz częściej jednak, większą skuteczność generują reklamy video czy też karuzele.
Odpowiedź brzmi… to zależy. W przypadku Facebooka & Instagrama, budżet zaczyna się od 5 złotych dziennie.
Na TikToku z kolei startujemy od 80 złotych/dzień.
Kluczowe jest przede wszystkim odpowiednie stargetowanie grupy docelowej oraz dobrze przygotowana kreacja reklamowa. To dwie główne składowe sukcesu.
Z naszego doświadczenia oraz zebranych danych wynika, że najczęstszym błędem jest samodzielna próba ustawienia reklam. W większości przypadków, kończy się ona przepaleniem budżetu.
Skontaktuj się z nami
Wypełnij formularz i skorzystaj z darmowej konsultacji, po której przygotujemy dla Ciebie zarys strategii marketingowej.
© 2023 Aida Marketing Group | All Rights Reserved.